2018. jún 27.

Riport

írta: Varga Gábor László
Riport

Egy kedves, régi ismerős újságíró és blogger Barok Eszter megkeresett minket, hogy riportot csinálna velünk és elvállaltam, mert őt rég ismerem és a személye garantálta, hogy hűen adja vissza a beszélgetésünket. Céllal és nem szereplésvágyból tettem, mert ahogy minap dr. Márkus Eszter a Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Főiskola dékánhelyettese is mondta a beszélgetésünk során, minden fórumot fel kell használni az ügyeink előmozdításának érdekében.( Benne egyébként egy nagyon szimpatikus ,karakán és nagy tudású embert ismertem meg, aki felajánlotta nekünk is, hogy segít majd amiben tud, ami a napközi ügyeit illeti.)

Egyszóval a nyilvánosságot, médiát, közösségi oldalakat használni kell, ezt teszem én is évek óta, ezért írom a blogot is. A fő cél most a leendő speciális napközink létrehozása halmozottan sérült gyermekeknek. Ahogy korábban írtam, az ingatlant megkaptuk dr. Sára Botond Józsefvárosi polgármester támogatásával. A háttérben csendben ügyködök, találkoztam leendő támogatókkal (erről majd később részleteiben is ) illetve próbálok szaktekintélyeket is bevonni tanácsadásra, ezért is találkoztam a minap dr Márkus Eszterrel, de mögénk sorakozott a mi kedves neurológusunk dr. Filiczki Gabriella is. Egy régi operatőr barátom pedig elfogja készíteni nekünk a promóciós filmecskéinket.

A cikkben ugyan azt mondom, csak az itt és most, nincs múlt, nincs jövő, mi halmozottan sérült gyerekek szülei értjük ezt, hiszen a jövőn gondolkozni, főképp a mi lesz majd ha nem leszünk, mi lesz majd akkor a gyermekeinkkel gondolatsoron, vagy a múlton rágódni nincs sok értelme... csak a szeretet az, ami marad, amit kapunk és adunk ezeknek a gyerkőcöknek. Most mégis jövőt is építünk a napközivel és bízok benne ,maradandót alkothatunk.. 

Várjuk továbbra is a támogatókat, mert egyedül nem megy, akár tárgyi, akár anyagi támogatást szívesen fogad alapítványunk, hogy létrehozhassuk a napközit. Tárgyi lista ebben az írásban található, mire lenne szükségünk. 

36295933_10214686687614554_5394763173301583872_n.jpg

Szólj hozzá